Gazduire

Home - Gazduire - SCS softhost

SCS softhost

 
Standardul de calitate a serviciului de webhosting (SCS) oferit de softhost.

1. Conditii generale
1.1 softhost asigura suport pentru Client in conformitate cu orarul de mai jos:
Luni - Vineri intre orele 9.00 -18.00
Telefon: +40.21.327.75.24
Mobil: +40.722.11.HOST (4678)
Email: suport@softhost.ro


1.2 Creditele (reducerile) bazate pe acest SCS vor fi cerute de clienti in cel mult 3 zile lucratoare de la data aparitiei neconcordantei cu specificatiile de mai jos.
1.3 Pe baza acestui SCS, softhost acorda o reducere cel mult egala cu valoarea abonamentului datorat de Client pentru perioada facturata.

2 Disponibilitatea serviciului
2.1 Serverele softhost sunt disponibile pentru transfer de informatie timp de 24 ore pe zi, 365 zile pe an. Disponibilitatea serviciilor oferite de softhost clientilor sai este de 99% / an.
2.2 Disponibilitatea serviciului nu include inoperabilitatea rutelor Internet externe datorata unor factori pe care softHost nu ii poate controla.
2.3 Nu se vor lua in calcul intreruperile programate ale serviciului, efectuate de catre softhost saptamanal, pe cat posibil timp de 20 minute intre orele 4.00 – 6.00 AM. Nu se vor lua in calcul nici intreruperile datorate fortei majore, asa cum este definita in contractul de furnizare de servicii.
2.4. Eventualele intreruperi ale functionarii seriviciului, datorate unor upgradeuri sau altor cauze legate de imbunatatirea serviciului, vor fi anuntate catre Client cu cel putin 4 ore inaintea producerii lor.

3. Intreruperi
3.1 Definirea lipsei serviciului:
Se considera lipsa serviciului furnizat de softHost, asa cum este definit in contract, orice intrerupere neasteptata a serviciului mai mare de 15 (cincisprezece) minute si care depaseste disponibilitatea serviciului stabilita la punctul 2. 1. al SCS. Nu se considera lipsa a serviciului intreruperile programate si notificate in avans de catre softHost. softHost nu va notifica Clientul inaintea acestor intreruperi. Nu se considera lipsa de serviciu nici intreruperile care tin direct sau indirect de Client.
3.2 Reducerile de nefunctionalitate sunt acordate de softHost Clientului atunci cand disponibilitatea serviciului scade sub limita de 99% definita la pct. 2. 1. al SCS, respectiv sub 8 ore lunar. softhost va calcula totalul orelor de nefunctionalitate a serviciului din care va scade aceste 8 ore cu ocazia urmatoarei facturari.

3.3 Constatarea lipsei serviciului
Pentru constatarea lipsei serviciului, Clientul va telefona softhost la urmatoarele numere de telefon, daca lipsa serviciului se produce in interiorul intervalului in care softhost asigura suport pentru serviciul sau.

Tel: +40.21.327.75.24
Tel: +40.21.327.75.25
Mobil: +40.722.11.HOST (4678)
Fax: +40.21.327.75.26

In situatia in care lipsa serviciului se produce in afara intervalului de timp in care se ofera suport, Clientul va trimite email la adresele de email de mai jos:

Email: suport@softhost.ro

In termen de cel mult 24 de ore, Clientul este contactat de softhost pentru a i se comunica cauza lipsei serviciului. Odata cu aceasta comunicare, se va stabili si comunica, daca este cazul, si reducerea aferenta abonamentului lunar, conform pct. 3.2 din prezenta Anexa.

Antivirus email

Acces webmail

Produse softhost

EMEX
online campaigns factory
  • newslettere
  • optimizare resurse
  • statistici avansate
  • adrese de email
  • import
 
Suport
serviciu de gazduire
 
Tel: 021.327.75.24
Tel: 021.327.75.25
https://www.controlpanel.ro
suport@softhost.ro

Luni - Vineri: 09.00 - 18.00

 
 
Despre noi I Software I Gazduire I Service I Produse I Glosar I Recomandari I Harta site I Protectia datelor I

Recomandari:   Saveur.roI Orfeas.ro I Flash-House.roI Gealan.ro

© softhost 2003 - 2019 / All rights reserved